چرا سرمایه گذاری املاک در رامسر؟

۲۱ دی, ۱۴۰۲

رامسر، جایی که رویاها به واقعیت نزدیک میشوند
رامسر شهری ساحلی محسوب میشود که ساحل زیبایی از دریای خزر را به خود اختصاص داده است. اما از جنوب دارای کوهستانهای البرز و جنگلهای کوهستانی هم میباشد. در واقع در رامسر، جنگل و دریا در کنار هم قرار گرفته اند و شما با سکونت در آن ،‌هردو را در کنار خود دارید. از سویی دیگر، رامسر هم دارای روستاهایی در ارتفاعات البرز است و هم محله هایی شیک و لاکچری در ساحل دریا دارد. هم خانه های روستایی در دل طبیعت دارد و هم آپارتمانهای شیک و لوکس. این کنتراست و تنوع در امکانات و اقلیم، مکانی خاص و جادویی را برای یک اقامت و سکونت جذاب در این شهر ایجاد کرده است که از چشم سرمایه‌گذاران حوزه‌ی ملک دور نمانده است. عده‌ای رامسر را تلفیقی میان طبیعت و لوکس نشینی میدانند. جایی رویایی در دل طبیعت برای سکونت یا اقامت های بیاد ماندنی.

چرا سرمایه‌گذاری بر روی ملک در رامسر رونق گرفت؟
همین نکته باعث شد تا سرمایه‌گذاران در حوزه ی ملک، رامسر را برای ساخت و ساز ملک و خرید و گردشگران دارای تنوع سلیقه در محل اقامت خود هستند. یکی طبیعت را میطلبد و دیگری امکانات لوکس را. تنوع اقلیمی رامسر باعث شده تا هر نوع سلیقه ای را بسمت خویش مجذوب کند. برخی علاقه به اقامت در ویلا های لوکس کتالم دارند و برخی علاقه به اقامت در خانه های روستایی جواهرده. برخی امنیت یک آپارتمان را در بلار کازینو ترجیح میدهند و برخی به دنبال خانه های شهرکی در چهارصد دستگاه رامسر هستند. بعضی گردشگران دوستدارند کلبه ای جنگلی در ارتفاعات دالخانی را برای اقامت برگزینند و برخی هم علاقه به ویلاهای ساحلی رو به دریا در سادات شهر دارند. جادوی رامسر اینست که همه ی این سلیقه ها را در خود جای داده و توانسته این تنوع فروش یا اجاره ی آن انتخاب کنند.

در مورد سرمایه‌گذاری بر روی ملک در رامسر، با چه کسی مشورت کنیم؟
در اینکه خرید ملک در رامسر یک سرمایه گذاری عالی است، شکی نیست. اما بایست هدف خود را از این تصمیم روشن کنید. اینکه هدف شما از این خرید چیست؟ آیا تصمیم به اقامت در آن ملک را دارید و یا اینکه تصمیم دارید ملکتان را برای گردشگران به اجاره بگذارید؟ و یا اینکه تصمیم های اقتصادی متنوع دیگری دارید. هر تصمیم که گرفته اید یک نکته را فراموش نکنید: در مورد خرید ملک در رامسر به  چه کسی گوش میدهید؟ و با چه کسی مشورت میکنید؟ این مهمترین نکته ی یک سرمایه‌گذاری امن است که بسیاری از آن غافلند. شما درباره خرید ملک در رامسر با چه کسی مشورت میکنید؟ در این خصوص گروه تخصصی مشاوره و سرمایه گذاری ملل به جهت سرمایه گذاری شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد. شما می توانید با ما در تماس باشید.

آیا به دنبال خرید قطعه زمینی در رامسر هستید؟
برای مثال شاید تصمیم گرفته اید که قطعه زمینی مسکونی را در رامسر خریداری نمایید. ممکن است تصمیم شما برای ساخت و ساز باشد و یا زراعت و باغ‌داری و یا صرفا سرمایه گذاری. به هر حال و در هر صورت این تصمیم یک اقدام کاملا پر سود و منفعت میباشد. خرید زمین در رامسر یک اقدام سود ده و عاقلانه است که اگر درست و با مشورت متخصصین آن انجام شود، سرمایه ی شما را چند برابر میکند. پیشنهاد ما مشورت با متخصصین ملک در گروه مشاوره و سرمایه گذاری ملل میباشد. مشاورانی زبده که با انواع زمینهای رامسر و مسائل حاشیه‌ای ساخت و ساز آنها آشنا هستند. این متخصصین بهترین همیار شما در یافتن زمین مناسب برای خرید، و سپس اخذ مجوزات لازم ساخت، و همچنین ساخت و ساز ملک در رامسر خواهند بود.

دیدگاه بگذارید